Sunday, May 8, 2011

i'm back !

Assalamualaikum.
Hello.. Setelah sekian lama tak berblogging kerana kesibukan berkerja, now I'M BACK !
Dah lama tak meluahkan perasaan di sini. Banyak yang nak diceritakan.

  1. Aku sudah pun selesai menjalani praktikal di Shah Alam.
  2. Final cooking berjalan dengan lancar walaupun makanan aku dibaling2. haha
  3. Sekarang, aku berada di kampung kesayangan, TERENGGANU.
  4. Meanwhile, aku tengah giat mencari kerja untuk mengisi masa lapang 4bulan berada di rumah.
  5. At the same time, kerja lama bertandang kembali. Kemas rumah, masak, basuh baju menjadi rutin aku setiap hari.
Sekarang, aku tengah bahagia dengan seseorang. Masih lagi dalam proses mengenali hati masing2. Dialah tempat aku mengadu, bermanja dan bergelak ketawa. Hopefully, semua berjalan lancar.
Rindunya ngan mata dia. sumil sangat. hehe

Tak sabar nak menunggu kepulangan adik kesayangan. Tak sabar nak lepak sama-sama. Banyak yang dikongsikan bersama. Tak sabar juga nak menerima hadiah daripadanya. hehe

itu saja untuk kali ini. bye! =)




No comments:

Post a Comment