Friday, January 21, 2011

i hate this part right now.

Nak dikatakan dejavu entahla. susah nak describe. perkara lama berulang kembali. keadaan begini mengingatkan kembali time aku praktikal dulu. semuanya kembali. aku ditinggalkan berseorangan tanpa belas kasihan. semua orang ada skandal dan pakwe nak keluar lepak dan makan. tak macam aku yang sendirian di rumah tanpa sesiapa disisi. sedih dan pilu mengenangkan nasib badan. tapi aku redha. setiap yang berlaku ada hikmahnya. 
Tatau nak buat ape. kalau dulu ade housemate yang sporting yang boleh sembang2, tapi sekarang sendirian di rumah. I HATE THIS! kenapalah aku selalu ditinggalkan tanpa sebab. i'm not like them. cantik, kaya, berkereta.
boleh pergi mane2 yang diorang suke dan dengan sesiapa sahaja. arghhhhhh lastly, aku juga yang kena. hmmmmm

BENCI BENCI BENCI BENCI BENCI!!!!!!!!!!!!

7 comments:

  1. sekurang kurang nye kita masih mmpu utk hidup lagi kan. so xyah lah pkir sgt psl mereka cantik ke mereka kaya ke. sbb sume tuh kan sementara je. akma pun cantik lah :)

    ReplyDelete
  2. hmmmm
    zatie xrase. sedih tau x. kenal tinggal ngn mbr sendiri yang dulu berjanji macam2. hmm
    sedih sangat.

    ReplyDelete
  3. penah je rasa! org je tak tahu. huhu.
    so just chill. myb sbb bosan tuh pkir bukan bukan.
    nnt oke lah tuh :)

    ReplyDelete
  4. ade kt s.alam agi ker?

    ReplyDelete
  5. nurul... tak nak musik dalam bloggggg!!!

    ReplyDelete