Sunday, June 19, 2011

Happy Father's Day.

Happy Father's Day buat semua bapa, ayah, papa, daddy. Specially to my dad. 
I MISS YOU SO MUCH ! Walaupun aku tak rapat ngn ayah aku, aku rindu sangat kat dia sekarang ni. Dah lame tak dengar suara, gelak tawa, gurauan, marah dia. Ahhhhh.... rindunyeeeee....

Mak aku lagi la. Kadang2 borak-borak pasal cek, tetibe dia nanges. Aku tak boleh tengok mak nanges coz jap lagi aku pun nak nanges sekali. Mak selalu cerita pasal cek. Aku tau dia rindu cek. Tapi tula cara dia nak tunjukkan yang cek selalu dalam ingatan dia. Kadang-kadang terkeluar jgk dari mulut mak, "cek dah makan ke belom " then, tetibe mak senyap. Mak terus ke dapur, diamkan diri kat sane. Aku tau mak nanges. Dia mesti rindu gila kat cek. 35 tahun hidup bersama, haruslah selalu ingat.

Terima Kasih tak terhingga buat cek sebab dah besarkan kami bersembilan dengan jayanya. Penat lelah mencari rezeki besarkan kami takkan pernah kami lupakan. Banyak pengorbanan yang telah cek lakukan untuk mencari sesuap nasi untuk besarkan kami semua.


Kenangan bersama cek takkan kami lupakan sampai mati. Kerana ianya menrupakan KENANGAN TERINDAH dalam hidup kami semua. I LOVE YOU AND MISS YOU SO MUCH ! Moga cek tenang disana bersama orang-orang yang beiman. amin ~

No comments:

Post a Comment