Sunday, June 12, 2011

Untitle.

Aku manusia yang punya hati dan perasaan. Seorang perempuan yang masih lagi mentah dalam kehidupan. Seorang wanita yang ingin mengecapi kebahagiaan yang mutlak. Aku masih seorang wanita biasa yang punya harga diri dan maruah. Aku boleh mengerti bahawa kamu sedang mempermainkan aku. Aku tidak bodoh untuk mempercayaimu sepenuhnya walaupun aku masih sayang kamu. 
Setiap ahad kamu menghilangkan diri tanpa berita. Setiap kali kamu membohongi aku dengan kata-kata manismu. Aku yang mentah ni terus mempercayaimu.
Aku seorang perempuan biasa. Jangan memperbodohkan aku sebegini rupa. Aku tidak dapat untuk menerima semua ini dengan senang. Aku hanya perlukan kesetiaanmu terhadap diri ini.
Trust, love and loyalty. Which one is important in relationship?

No comments:

Post a Comment