Friday, January 14, 2011

Pejam celik.

Pejam celik dah sebulan pun ayahanda tercinta meninggalkan kami sekeluarga. walaupun arwah sudah tiada, namun kehadirannya masih dirasai oleh kami sekeluarga. Yassin dan bacaan alquran yang menemani pabila ingatan terhadap arwah berulang-ulang bermain di fikiran. Semoga arwah tenang di sana bersama orang2 yang beriman. AMIN

Pejam celik dah 2 bulan aku menjalani praktikal kat Shah alam ni. Bluewave adalah hotel yang bagus kerana Chep-chep dan staff-staff kat sana sangat la bagus. Sporting pulak tuh. Happy je nak pergi keje. takdela stress sangat nak p keje. baru ni sempat lagi keluar dengan diorang sume pergi main bowling.


Pejam celik umur dah meningkat dewasa. Dah nak masuk 21 tahun. macam tak pecaya la pulak dah tua kan. haha Nieyra baru jer sambut ulang tahun kelahiran dia 11 Januari 2011 minggu lepas. * dah tua pun kau nieyra. Sambutan birthday dia kat area shah alam ni jew. tepung, telor dan kek menjadi hadiahnya malam tuh.






Pejam celik aku dah makin gemok. haha makin lama, makin gemok. praktikal punya pasal, berat badan pun naik. adoyai! 

Pejam celik dah nak habis pengajian diploma aku. kejap je masa berlalu. rupa-rupanya dah 3 tahun aku bersama dengan diorang.
BFF

merinduimu

first picnic together

merinduimu juga


friends till the end
kenangan bersama takkan dilupakan

masihkah kau ingat??

part one yang akan jadi memori buat selama-lamanya
joyah 13

LOVE YOU GUYS!!!


Pejam celik dah nak masuk pukul 5 ptg. dah tiba masanya nak keluar!!! hehe

BYE =)

3 comments:

  1. a Pray and remembrance should enough.... Here also pray....

    ReplyDelete
  2. sumpah touching sebab pix aku paling banyak dalam ni.even huduh tapi kau lah orang yang terima huduh huduh aku tu dr dulu sampai skrg. dah lah dengan lagu yang touching tu huhu sangat emosi aku skrg, sayang kau sampai matiiii. muahh!

    ReplyDelete
  3. kau pun same la munyet. sayang kau! muaahhh

    ReplyDelete