Saturday, January 1, 2011

2010, dalam kenangan.

Bersama kenangan 2010. lambaian 2010 mengingatkan kembali kepada semua yang terjadi tahun itu. peristiwa suka dan duka silih berganti. banyak yang aku pelajari dari kesilapan dan membuatkan aku menjadi lebih matang. kawan tak semuanya bersama kita semasa duka, tapi senantiasa ada diwaktu suka. kadang-kadang pengalaman mengajar kita erti hidup yang sebenarnya. hidup tak selalunya indah. 

makin lama makin aku faham dengan erti sebenar KAWAN dalam hidup ini. tak semua kawan suka berkawan dengan kita, tak semua kawan bersama kita diwaktu duka. SELFISH is one of the most popular in friendship. aku pun tatau bahawasanya PENTING DIRI SENDIRI tu sangat la kuat dalam diri seseorang. honestly, aku memang bukan macam tu. pentingkan orang lain adalah. dari dulu sampai la sekarang. nothing change. 

Selmat tinggal 2010, welcome 2011 !
semoga hidup lebih tabah dan diberkati Allah. amin~
takziah to Asyhraf Yaacob for the loas of him father. 

3 comments: