Thursday, November 18, 2010

korea !

OMG. passion kepada cerita-cerita korea telah kembali. ni gara-gara tengok cite korea time study week la buat aku nak download lagi banyak citer korea. memang GILA. lagipun sekarang ni banyak sangat masa free yang tak diluangkan dengan apa-apa aktiviti yang berfaedah. so, apa lagi, rebut segala peluang untuk melayan perasaan yang LONELY ni dengan cite korea yang semestinya AWESOME !




PASTA IN LOVE

ni salah satu cite korea yang telah menambat hati aku untuk download lagi. sumpah cite ni BEST gilak. aku yang tengah exam pun bole layan cite ni sampai habis sedangkan study tak habis chapter lagi. aku memang undue influence la tengok cite ni. * law pun boleh masuk sekali. hihi  chef dia handsome sangat. dah la romantik. perghh.. tengok cite ni buat aku nak kawin cepat. haha. dah la aku memang amek culinary, lagila aku adore orang macam dia ni.
yeee chep ! porso parle !
sekarang ni pun tengah mendownload cite korea baru PERSONAL TASTE lakonan Lee Min Hoo. perghhhh gila la. aku tak sabar nak tengok cite ni.
 I'M TRULY LOVE KOREA !
hopefully one day aku bole pg honeymoon kat JEJU ISLAND. ~amin ~

No comments:

Post a Comment