Sunday, November 21, 2010

tension !

minggu ni adalah minggu paling buat aku tension gilak. rumah sewa yang dulunya dah dapat duk free, tetiba jer tuan rumah tak bagi duk situ. then, immediately nak kena cari rumah sewa dalam masa terdekat ni. sekarang dah la pokai, call orang tu, orang ni nak rumah sewa. tapi hampeh, semua dah penuh sebab students pun dah cari rumah sewa untuk next sem. duit habis, rumah sewa pun tak dapat.
apedehal la aku nak sangat mintak kat shah alam ?? padahal kat terengganu pun ade jugak hotel. ni tak ke menyusahkan aku. adoyai. masalah2. ni la jadinya bila ikut sangat kawan. orang nak praktikal situ, dia pun nak praktikal situ jugak. diorang tu dah ade rumah, so takde nak pikir nak duk mane nanti. kau tu, dah la rumah jauh. hmmm


sekarang ni aku dah terpikir nak tukar tempat praktikal. kemungkinan nak tukar kat area terengganu jer. tapi tatau la dapat ke tak. ni ape yang aku pikir je lepas banyak sangat halangan aku nak pg sana. dengan aku sekarang ni tengah pokai, rumah sewa tak dapat lagi, tiket tak beli lagi, hati aku tak rasa nak pg sana. macam mane ni..


somebody help me !! perlukan seseorang untuk memberi nasihat dan pandangan. perlukan seseorang untuk mendengar masalah. i need somebody !


baru je melepaskan tension dengan my bestfriend, Nur Atikah Shamsuddin. thanx sebab faham masalah aku and selalu jer bagi semangat kat aku. aku takkan sekuat ni kalau kau tak support aku. THANK YOU VERY MUCH AND I LOVE U ! hopefully masalah kite akan selesai secepat mungkin.


 Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami. ~amin ~

No comments:

Post a Comment